هیتر کارگاهی ، جت هیتر گازی موشکی ، هیتر سقف کشسان ، هیتر سالن قارچ ، رطوبت ساز قارچ ، رطوبت ساز پروانه ای

تی تاک | هیتر گازی ، رطوبت ساز پروانه ای التراسونیک،نبشی پلاستیکی ، جت هیتر برقی



گروه صنعتی تجاری تی تاک : 09199762163 | هیتر کارگاهی ، رطوبت ساز پروانه ای و التراسونیک ، هیتر سقف کشسان ، جت هیتر ، هیتر گازی فن دار ، نبشی پلاستیکی و مقوایی ، جت هیتر برقی سه فاز و تک فاز



کاغذ کرافت هندی | کاغذ کرافت اوکراینی | کاغذ کرافت رنگی اصفهان | قیمت کاغذ گراف کیلویی | قیمت کاغذ کرافت روسی | مرکز فروش کاغذ کرافت در تهران | قیمت کاغذ گراف اوکراین | کاغذ کرافت | کاغذ کرافت سفید

  • ۲۲۷
کاغذ کرافت هندی | کاغذ کرافت اوکراینی | کاغذ کرافت رنگی اصفهان | قیمت کاغذ گراف کیلویی | قیمت کاغذ کرافت روسی | مرکز فروش کاغذ کرافت در تهران | قیمت کاغذ گراف اوکراین | کاغذ کرافت | کاغذ کرافت سفید

کاغذ کرافت هندی ،  کاغذ کرافت اوکراینی ، کاغذ کرافت رنگی اصفهان ، قیمت کاغذ گراف کیلویی ، قیمت کاغذ کرافت روسی ، مرکز فروش کاغذ کرافت در تهران ،  قیمت کاغذ گراف اوکراین ، کاغذ کرافت طرح دار ، کاغذ کرافت سفید


گروه صنعتی برنا - کاغذ کرافت هندی

راههای ارتباطی با گروه صنعتی برنا

تماس با گروه صنعتی برنا در واتساپ تماس با گروه صنعتی برنا در اینستاگرام تماس با گروه صنعتی برنا در تلگرام




کاغذ کرافت چیست؟


کاغذ کرافت یا کاغذ گراف یک نوع کاغذ به رنگ قهوه ای تیره است که در بسته بندی مواد غذایی خشک و کالا هایی که نیاز به بسته بندی مقاوم دارند استفاده می شود. این کاغذ به راحتی پاره نمی شود، قابلیت چاپ عالی و انواع مختلفی دارد که کاغذ گراف هندی یکی از آن ها است.

کاغذ کرافت هندی را می توان از روی خطوط موازی رویش به راحتی تشخیص داد. کاغذ کرافت هندی تقریبا به اندازه کاغذ کاهی نازک و سبک است که حمل و نقل آن را راحت تر می کند در نتیجه خرید این ورق بسیار مقرون به صرفه است. این کاغذ کرافت قهوه ای در رول های بزرگ به عنوان تمرین الگو خیاطی توسط مدرسه های طراحی لباس خریداری می شود.

ویژگی های کاغذ کرافت هندی
کاغذ گراف هندی شرکت تورنگ قابلیت جذب رطوبت بالایی دارد و توسط باغ داران و سورتینگ داران برای ماندگاری میوه و سبزیجات استفاده می شود. همچنین صادرکنندگان میوه از کاغذ کرافت هندی تورنگ برای جلوگیری از پوسیدگی محصولات استفاده می کنند.

کاربرد های کاغذ کرافت هندی
یکی دیگر از ویژگی های عالی این کاغذ انعطاف پذیری بالای آن است که در بسته بندی لوازم شکستنی و مجسمه های تزئینی با شکل غیر عادی استفاده می شود. کاغذ کرافت هندی در شرکت تورنگ با رعایت تمام اصول بهداشتی تولید می شود تا در بسته بندی لوازم پزشکی و بیمارستانی هم استفاده شود که به اصطلاح به آن کاغذ گراف پزشکی می گویند.

کاغذ الگو خیاطی
از مهم‌ترین لوازم خیاطی موجود در خرازی‌ها کاغذ الگوی خیاطی است؛ زیرا اولین قدم برای شروع دوخت یک لباس، رسم الگوی لباس است. اگر در رسم الگوی لباس از کاغذ باکیفیت استفاده کنید حتما درنتیجه نهایی و رضایت شما تاثیر مثبت خواهد داشت. علاوه بر جنس کاغذ الگوی خیاطی که بر کیفیت الگوی لباس تاثیر دارد نحوه ارسال آن نیز بسیار مهم و تأثیرگذار است؛ زیرا اگر کاغذ خیاطی به‌صورت تا شده و چروک و مچاله به دست شما برسد دیگر قابل‌استفاده نخواهد بود ولی اگر به خاطر هزینه‌ای که کردید بخواهید به‌اجبار از هزینه‌ای که بابت قیمت کاغذ خیاطی پرداخت کرده‌اید، از کاغذ خیاطی مچاله استفاده کنید، کیفیت دوخت لباس را کم می‌کند. شرکت تورنگ چاپ، کاغذ الگو کیلویی موردنیازتان را با بهترین کیفیت بسته بندی به دست شما می‌رساند تا به‌راحتی از آن استفاده کنید. برخی از افراد از کاغذ الگو خیاطی برای دیوار استفاده می‌کنند زیرا برای اینکه بتوانید با کمترین هزینه ایرادات دیوار را بپوشانید استفاده از کاغذ الگو سفید و کاغذ الگو کاهی گزینه مناسبی است. اگر این سوال برای شما پیش‌ آمده که "کاغذ الگو از کجا بخریم" می‌توانید از انواع کاغذ موجود در فروشگاه آنلاین تورنگ چاپ دیدن کنید و متناسب با نیاز خود و قیمت کاغذ الگو کیلویی، یک کاغذ را انتخاب کنید.

کاغذ الگو کرافت
می‌توانید از انواع کاغذ کرافت یا کاغذ گراف به‌عنوان کاغذ الگوی خیاطی استفاده کنید به اصلاح به آن کاغذ گراف خیاطی نیز می‌‌گویند.

کاغذ الگو مومی
اگر به دنبال کاغذ الگو روغنی هستید، می‌توانید از انواع کاغذ مومی به‌عنوان کاغذ الگو روغنی استفاده کنید. البته برخی افراد به دنبال کاغذ الگو سفید هستند، کاغذ مومی را می‌توان به‌عنوان کاغذ الگو سفید استفاده کرد.

کاغذ الگو خیاطی پوستی
می‌توانید از کاغذ پوستی به‌عنوان کاغذ الگو پوستی استفاده کنید.

کاغذ الگو خیاطی سولفات
می‌توانید از انواع کاغذ سولفات به‌عنوان کاغذ خیاطی استفاده کنید.

کاغذ الگو کاهی
می‌توانید از انواع کاغذ کاهی به‌عنوان کاغذ الگو کاهی استفاده کنید. استفاده از کاغذ الگو کاهی از گذشته تا امروز مرسوم بوده است.

کاغذ گراف پزشکی
معمولا در بیمارستان ها و درمانگاه ها از کاغذ گراف به‌عنوان روتختی یکبار مصرف، جهت رعایت بهداشت استفاده می‌شود. کاغذ گراف موجود در فروشگاه تورنگ چاپ ابعاد متناسبی جهت استفاده برای بیماران دارد. برای معاینه بیماران استفاده از کاغذ گراف ضروری و بهداشتی است. البته کاغذ گراف برای بسته بندی تجهیزات پزشکی نیز استفاده می‌شود.

خرید کاغذ کرافت هندی
کاغذ کرافت، کاغذی بسیار مقاوم که در گرماژ، ابعاد و انواع مختلفی تولید می گردد. کاغذ کرافت هندی که از رایج ترین کاربردهای آن جهت استفاده برای خیاطی به عنوان کاغذ الگو، در فست فود و ساندویچی به منظور دورپیچ ساندویچ و در میوه فروشی و تره بار برای قرار دادن در جعبه میوه یا جهت پیچیدن میوه برای نگهداری آن در مدت زمان بیشتر می باشد. مزیت کاغذ کرافت هندی ارائه شده در فروشگاه اینترنتی تورنگ چاپ رقابتی بودن قیمت و گرماژ مناسب می باشد.

کاغذ کرافت هندی در سایز 70×100 با قیمت استثنایی در بسته های 1 کیلویی قابل ارائه بوده و تعداد موجود در هر یک کیلو 280 تا 290 عدد است. حداقل سفارش آن 1 کیلوگرم می باشد. قیمت کاغذ گراف هندی در فروشگاه اینترنتی تورنگ به صورت کیلویی حساب می شود و خرید آن در گرماژ 40 گرمی و در 4 سایز متفاوت امکان پذیر است.

قیمت کاغذ کرافت هندی در فروشگاه اینترنتی تورنگ به صورت کیلویی و با تخفیف پلکانی حساب می شود یعنی هرچه بیشتر خرید کنید قیمت کاغذ گراف هندی کمتر محاسبه می‌شود.

مشخصات فنی کاغذ کرافت

جنس
کرافت هندی
گرماژ
40 گرم
رنگ
زرد
سایز
100*70
حجم بسته
56 کیلو گرم
تعداد در 1 کیلو
25 الی35 عدد

8

8
8
8
8
8

 



نظرات: (۰) هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی
تماس با گروه صنعتی تجاری برنا
واتساپ گروه صنعتی تجاری برنا