هیتر کارگاهی ، جت هیتر گازی موشکی ، هیتر سقف کشسان ، هیتر سالن قارچ ، رطوبت ساز قارچ ، رطوبت ساز پروانه ای

تی تاک | هیتر گازی ، رطوبت ساز پروانه ای التراسونیک،نبشی پلاستیکی ، جت هیتر برقی



گروه صنعتی تجاری تی تاک : 09199762163 | هیتر کارگاهی ، رطوبت ساز پروانه ای و التراسونیک ، هیتر سقف کشسان ، جت هیتر ، هیتر گازی فن دار ، نبشی پلاستیکی و مقوایی ، جت هیتر برقی سه فاز و تک فاز



تفاوت مه پاش رطوبت ساز

  • ۴۴۳
تفاوت مه پاش رطوبت ساز

تفاوت مه پاش رطوبت ساز

رطوبت ساز چیست؟ مه ساز چیست؟ مه پاش چیست؟ برای فضای کارگاهی / صنعتی من کدام دستگاه را باید استفاده کنم؟ در این مقاله به تشریح تفاوت مه پاش و مه ساز و رطوبت ساز و رطوبت ساز پرداخته و مقایسه انواع رطوبت ساز و مه پاش گلخانه را تشریح می کنیم.

انواع رطوبت ساز ( مه پاش - مه ساز - رطوبت ساز) راهنمای انتخاب رطوبت ساز برای محیط


رطوبت ساز چیست؟ : تنظیم رطوبت در محدوده و درصدهای مشخصی چالشی بسیار مهم در فضاهای کارگاهی و صنعتی مثل گلخانه ، مرغداری ، سالن قارچ و نساجی و اتاق سرور می باشد. از طرفی هر محیط صنعتی به نوعی از رطوبت خاض خود نیاز دارد . برای مثال محیط های دامداری گاوداری رطوبت با قطرات درشت نیاز دارد تا به خوبی برای خنک کردن محیط را انجام دهد در مقابل محیط های گلخانه ای به جهت نیاز رشد برگ و تنفس بهتر برگ های گیاهان گلخانه ای رطوبت کاملا ریز و در حقیقت ابر نیاز دارند. دستگاه رطوبت ساز دستگاهی می باشد که رطوبت مناسب را با توجه به کاربری فضای مورد نظر تولید و در سالن کارگاهی به خوبی تزریق کند. قابل توجه است که رطوبت ساز ها به دو دسته کلی تقسیم می شوند : رطوبت ساز پروانه ای ( مه پاش) - رطوبت ساز التراسونیک ( مه ساز )


رطوبت ساز پروانه ای : دستگاه رطوبت ساز پروانه ای با خرد کردن و پودر کردن قطرات آب پمپاژ به کمک پروانه آلومینومی که 3000 دور در دقیقه می چرخد رطوبت سالن های صنعتی مثل : دامداری - مرغداری - سالن قارچ را تامین می کند. بهترین ویژگی دستگاه رطوبت ساز پروانه ای هوادهی بالا و سیرکوله هوا به کمک الکتروموتور 3000RPM می باشد از این جهت گاهی این دستگاه را هواساز سالن قارچ نیز می نامند. دسته بندی این نوع از دستگاه ها با توجه به قدرت الکتروموتور دستگاه انجام می شود. : رطوبت ساز پروانه ای نیم اسب بخار - 1 اسب بخار - 1.5 اسب بخار -  2 اسب بخار.  این دستگاه به خاطر خاصیت پاشش رطوبت به مه پاش پروانه ای معروف می باشد.

فیلم کارکرد دستگاه رطوبت ساز پروانه ای


رطوبت ساز التراسونیک : دستگاه رطوبت ساز التراسونیک به کمک پیزوهای سرامیکی ژاپنی ( ماژول رطوبت ساز التراسونیک) آب را از حالت مایع به گاز تبدیل کرده و رطوبت بسیار نرم و ملایمی تولید می کند که مناسب برای فضاهای گلخانه ای - کشت زعفران - ضدعفونی محیط - اتاق سرور - انبار توتون و تنباکو - انبار چای خشک می باشد. ویژگی منحصر به فرد رطوبت ساز التراسونیک تولید ذرات 1 میکرون می باشد.

فیلم کارکرد دستکاه رطوبت ساز التراسونیک


رطوبت ساز دیسکی :


جدول مقایسه رطوبت ساز التراسونیک و رطوبت ساز پروانه ای :( مه پاش و رطوبت ساز )

رطوبت ساز پروانه ای(مه پاش) رطوبت ساز التراسونیک(مه ساز)
فضای کاربری

🔸سالن قارچ 40 متر الی 250 متر مربع

🔹مرغداری 50 الی 500 متر مربعی

🔸دامداری 50 الی 500 متر مربعی

🔹گلخانه های 150 الی200 متر مربعی

🔸نساجی و ریسندگی بافندگی 50 الی 250 متر مربعی

🔸سالن قارچ 20 الی 70 متری

🔹گلخانه کشت زعفران

🔸اتاق سرور

🔹نساجی و ریسندگی بافندگی 20 الی 90 متری

موارد عدم استفاده

🔸گلخانه زعفران ( بدون کانال کشی پلاستیکی به هیچ عنوان مناسب نمی باشد)

🔹گلخانه خانگی

🔸اتاق سرور

🔸سالن قارچ بالای 150 متری
هوادهی 🔸دارد 🔹ندارد
سیرکوله هوا 🔹دارد 🔸ندارد
قابلیت تنظیم رطوبت اتوماتیک 🔸قابل اتصال به کنترلر رطوبت بوسیله کنتاکتور رله امپر برق 🔹سنسور تنظیم رطوبت و تایمر تنظیم زمانی
پاشش قطره 🔹بستگی به طراحی دستگاه تا 1 متری دستگاه پاشش قطره دارد 🔸ندارد
شبنم 🔸دارد 🔹ندارد
میزان صدا 🔹بالا 🔸ندارد
قابلیت اتصال به کانال 🔸کانال پلاستیکی 🔹لوله پلیکا


نظرات: (۰) هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی
تماس با گروه صنعتی تجاری برنا
واتساپ گروه صنعتی تجاری برنا